Thursday, March 12, 2009

Result SPM

Alhamdulillah result SPM Fizik 100% lulus. Tahniah dan terima kasih wat cikgu Latif yang banyak membantu dalam peningkatan subjek tu. Cikgu Latip memang hebat. Minit meeting siap awal. Tak de sapa boleh tanding. Ruzita Kamil pun kalah.

Bagi subjek lain pun tahniah untuk yang telah mendapat peningkatan peratusan dan yang telah mendapat 100%. Antaranya Chemistry, Biologi, B.Arab, Syariah dan Al Quran Sunnah. Ustazah-ustazah pada tahun ni sumenya senyum melebar, terutamanya Kak Embon. Dia dah tahu result awal. So dia dah suka dulu. Tak aci ni....

Pada best student, Zuhair cikgu ucapkan tahniah dan semoga berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat. Awak memang best dan hebat.Kak Rose, nanti kalu nak wat kenduri, jangan lupa saya. Bungkuskan apa-apa lauk yang patut bebanyak skit!

Tahniah sume..... Pada cikgu-cikgu yang dah suke bebeno tu, jangan le lupa wat sujud syukur plak ye. Takbir!

2 comments:

  1. skema gile blog kamu. bosan betul baca. cerita pasal nasyid dgn spm je. ni blog sekolah kamu ke atau blog peribadi. kalau nagan baca, menangis dia. kalau kinci baca, lagi banyak botol samsu dia teguk. cerita lah yang best2 sikit. pasal keluarga ke, pasal adik kamu kat australia yang hensem lagi hebat serta macho ke. nak tau cerita yang best2 lagi, "lu pikir lah sendiri".. asm..

    ReplyDelete
  2. salam..

    nor aku sajer jer test nih...tp x best arr blog ko pasal sekolah..citer la pasal family kamu..baru ok..

    ReplyDelete